29/10 stick, båda två (jag kanske kommer om en stund)


ibland blir jag varm i magen.
varm över att kunna gå och öla efter jobb med två asnica boys som jag känt sen jag var 17.
nu låtsas vi att vi är vuxna, vet mer än vad vi gjorde då men är fortfarande osäkra och blygisar i vissa sammanhang.
back in the days var det mest kent och fester med hembränt. det är få av de personerna jag har valt att ha kvar sen dess
vardagshänga ftw och gå hem lullig och dricka te hos nästa vän för att komma hem och ha bästisen här hemma.

jag sov utan att svettas inatt..äntligen. kanske för att jag dumpade skogen på benen? kanske annat
det enda som suger ordentligt är att sterling har gått åt helvete...vilket förmodligen innebär att jag inte kommer vilja betala den där biljetten till oslo med ett annat bolag..vi får la se.
det kanske är lika bra


har en väldigt skön tjej på jobbet. vi bondade över fuckbookchatten idag. jag råkade avslöja för henne vem spanet är..ooppus det kommer säkert snart komma ut. stalkade honom där och han har någon brud på presbilden också..suck
aja.
snart är det helg. snart är det firmafezzten.

just ja..också snokat upp att högstadiebästisen ska gifta sig..omg! hon är såå lillgammal och tråkig och lycklig över att hon flyttat in i ett radhus. snart kommer hon säkert vilja skaffa barn också..glhf. det är lite märkligt att barndomsbästisen ska vara tärna. undra om jag blir bjuden. jag är inte bitter på henne längre, vi är mest bara väääldigt olika. hon blev så tråkig där någongång. tråkig och helt obsessed över att vara i ett stabilt förhållande med en man hela tiden bara för att hon inte pallar att vara ensam..jaja.jag går gärna på bröllop.

nu ska jag gosa ner mig i sängen och sooova

ps. grattis igen till bästaste hesten som fyller år idag. puss crazylegs!! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0