30/10 i wanna be your friend

jag gråter litegrann inombords när jag tänker på att jag inte har möjlighet att vara i stockholm och på debban på lördag för att se late of the pier och sen dansa till influgna dj cutie aka ellie.
 ett av det senaste årets bästa dansmoments dhar varit att dansa till dj cutie. och så missar jag också att se/höra den där mannen hon ska dj:a med. när kommer du till min stad och djar kvinna..vava?

nu ska jag bestämma mig för vad jag ska ha på mig imornkväll. har redan helgfeeling. det kommer blir så bra såå.
 sen skolfest på lördag & jag ska spana tillsammans med jlove. jag går dit som hennes flickvän.

inte nog med att jag och bästisen och jag köper likdana kläder & skor. vi har samma lukt på vårt body shops stuff också.
hon luktar mango jag luktar mango. vi luktar så gott att man bara vill äta upp oss



Kommentarer
Postat av: hesten

mango maria!

2008-10-30 @ 23:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0