4/ 10 kanelbullsdagen

idag hjälpte jag vänner att flytta.
sen blev jag bjuden på godagoda chockladbollar
traskade mot systemet och gick förbi en cute pojk som stod på gatan med en liten låda (alla måste kolla) i famnen
jag förstod inte riktigt först. jag glodde mest på honom och lådan. den här pojken bjöd alltså på hemlagade veganbullar.
tog en bulle och blev helt glad
in på systemet, ringer bästisten och frågar hur lång pojken är som hon träffar lite till och från.
inte så lång, säger hon
det är alltså samma pojk som stått å delat ut bullar. sååå cuute.
sen kommer han hem hit för att bjuda bästisen också..så himla fint. ta honom baby!

har stångats med folk på stan och fy fan vad trött jag är nu.
hittande ett wannbevinterjacka och ett fint halsband och lite smått och gott.

jag och ed planerar höstens after work häng..skulle va en så nice rutin.
någon dag ska vi sitta hemma hos honom och han ska spela all den svenska indie för mig som han tycker jag missat. det ser jag fram emot
vi ser totally ut som ett matchande indiepar när vi hänger.
funderar på att be honom pimpa min blogg eftersom killen som sagt han skulle göra det inte går att få tag på nuförtiden.

fick ett sms häromkvällen från en vän jag inte träffat på länge, som skrev att hon saknade mig.
det var precis vad jag behövde.
så imorgon blir det fika med den lilla kvinnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0