6/10 håll mig hårt, låt mig gå

eftersom jag är en sucker för klass 9a var jag naturligtvis tvungen att se håll mig hårt, låt mig gå, eller hold me tight, let me go som den egentligen heter. det var jag, lillkvinnan och fem andra på en folkets bio någonstans i sverige. sist jag var i den lokalen var jag full och dansade till en blip-blop spelning.
det krävs inte så mycket för att spela på min fiol om man säger så. jag är blödig by nature och så är det med det
men det var en sån film, dokumentär som man lipade till och skrattade åt om vart annat.
det är skönt med få tillrättalägganden, ingen voiceover.
se den


annars har jag världens bästa bästis. som frågar mig om jag kan sova hos henne och sen visar det sig att det kanske är jag som mest behöver det. någon som ligger med fingrarna i håret medan jag måste få ur mig det där som skaver.

det kommer bli bra allt det där
mer logiskt och mer klart.
när jag än en gång inser vad jag behöver och sen handlar utifrån det.
när jag är redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0