7/10 på tapeten idag

*trötthet

*j klarade sin uppkörning. grattis igen love

*bestämma om jag ska gå på träning eller afterwork-öl imorgon.
  +kan vara bra att hänga med folk för att lära känna dem mer, spanet ska dit. spanet som aldrig ler. jag har kanske sett honom le tre gånger. en gång mot mig dock. tror inte han ser hur jag ler mot honom. bögen ska dit. jag gillar honom
  - inga av de jag eg känner har tänkt gå. jag borde träna. jag borde spara pengar.

* knepiga ställningstaganden. när skickar man in någon som tagit en för stor dos av whatever knark. när ringer man ambulansen och då personen i fråga inte vill bli busted? knepigt som sagt. nu verkar det som det löste sig iallafall.
jag är nog alldeles för osympatisk i sånna fall, iaf om det inte rör någon jag känner.  jag är mest bara..lägg inte över ditt jävla problem på någon som inte ska behöva bära sånt och inse att du tar alldeles för mycket skit, ta tag i ditt liv. osv.

*trötthet. (i repris. mot sängen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0