21/9

förresten jag var ju på intervju i fredags. det var inte ens för något särskilt jobb utan bara mer en allmän intervju.
jag tyckte hon ställde en del konstiga frågor. som om jag umgick med tidigare kollegor och klasskompisar.
vad vill de har ut av det? veta om jag har social skills, är omtyckt eller vad? kan ju vara så att jag inte har något behov av att bonda med folk ibland. nu umgås jag ju med fd kollegor och klassisar men alltså det här jobbet nu..
man hinner knappt prata med varann. det finns väl en högst två som är lite heta men annars ser jag inte så mycket potential till att hänga med någon där. och det skiter jag fullständigt i.
men iallfall så avslutade hon intervjuen med att säga att det inte var ok med piercing i ansiktet. bara w00t?
sen när blev det så formellt i sverige? om jag skulle jobba på kontor och inte träffa kunder vafan gör det för någon skillnad. och om jag träffar kunder varför skulle det göra någon skillnad? jag blev helt paff. det känns så trångsymt
"hel och ren" som hon sa.
jag har ju för bövelen jobbat för samma företag i norge på ett bankkontor..huvudkontoret, och där var det inte tal om från något håll att jag inte kunde ha den kvar.
hon bara.."ja man kan ju kolla med kunden sen när man är ute på arbetsplatsen om det är ok"
jag hoppas jag aldrig blir så despo att jag ser det som ett tänbart alternativ att anpassa mig så.

otålig på att åka tillbaka till stan
sova på tåget
jag har ätit så mycket mer än jag brukar och mår fortfarande illa. huu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0