22/9

det regnar lite när jag går hem från jobbet
jag går över den där texten längre ner på gatan där det står jag vill ha allt!!
lyssnar på krunis och är glad
det är måndag & jag ville inte vakna till måndag men jag blir på bra humör på jobbet
det är måndag och det var en förbannat jobbig söndagskväll.

det där tar alldeles för mycket energi av mig och ger mig magont.
all den där röran med känslor. och det är som att allt som ligger och skaver kommer på samma gång och bara knockar mig.
.
nu tänker jag bara flyta med och se vad som sker. vad som känns ok, vad som inte känns ok.
vänja mig vid att jag aldrig kommer få det där som jag egentligen skulle vilja

jag står och stampar och vill någonstans.
otålig & rastlös

nu tänker jag däcka
det är så trist när bästisen inte är här när jag är sällskapssjuk
men imorn får jag besök då ska jag laga mat och bjuda på tårta:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0