25/9

lööööning wooååooååooh
fick mer än jag trodde. här ska det sparas. försöka

var i grannstaden och träffade stans hova/angry glen/wrestler aka cam
anyhoe.
det var nice. vi ligger på samma nivå på vårt grubbel
trodde jag såg min fd vän, flatan. hon som slutade umgås med mig när hennes tjej bestämde sig för att totalignorera mig, sluta säga hej osv. knappt ens titta på mig. hon som bestämde att jag inte var ok att umgås med och var något slags hot
det var inte flatan.det var en liten emopojke. men hon bor i den stan. jag undrar vad jag skulle säga till henne om vi sågs. förmodligen ingenting. what to do om någon låter sig påverkas så mycket av en kontrollerande partner..
istället tyckte jag att jag såg nått hår som var likt bästisens..å det var hon..såklart..:)

till helgen är min plan att shoppa träningskläder. särskilt sportbhs. orka springa omkring i halvbra bomullsgrejer som får min inte så stora byst att guppa massa. sen tycker jag inte det där med att vara nipplad är någon hit heller..  inte hett. eller bekvämt. min vän sa en gång att "alla gillar väl nipplar" men alltså nej det är inte så kul att bara känna hej, här kommer jag och mina bröst. å jag har typ alltid stånipples. nee. ordning och reda på dem

imorgon är det frreeedag.*vågen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0