bajs

igår fick jag efter många om och men, av mig min ring.
sen när jag kom hem ochskulle jag skruva på den igen, så lägger jag ett papper i handfatet för att inte tappa bort kulan om jag tappar den..tror ni inte jag tappar kulan Och den lyckas komma under pappret ändå.

jag äger rätt många gamla piercingsmycken men har ingen aning om vad de blivit av i flytten.

jag blir så aarrgg. hatar att inte hitta saker.

så då tänkte jag..ne men får väl köpa en ny imorgon då.

låter ringen utan ring sitta i över natten..borstar tänderna på morgonen..då trillar ringen ut och sucicidedyker ner i handfatet och ner i hålet..wtf!!!
jag ser den men kan inte komma åt den...fääänn

världen är emot mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0