fight club


det var längesedan jag svettades så här mycket.
den där unkna doften av gammalt svett.
tyvärr är de här tränarna inte så hetsiga som mina förra
jag vill att de pushar och skriker. jag vill att de uppmanar oss att skrika när vi slåss.

det är lite jobbigt att bo i ett hippt kvarter när man ska/har tränat och går runt i mjukiskläder och inte ser jättehet ut.
har aldrig lagt ner pengar på att se snygg ut när jag tränar och det lär inte hända nu heller.

btw så har jag ett span på mitt jobb.
han har spretigt hår, jobbar förmodligen bara extra, lite popstil, nördglasögon (på ett bra sätt) och så pratar han norrländska..aah. det är så man smälter.
frågan är bara hur jag ska förföra honom..förslag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0