svett sm

bröstsvett rumpsvett ryggsvett nacksvett ansiktssvett lårsvett
you name it
ive got it
eller hade.
idag var jag nära på att kuta in på toan och däcka/svimma/kräkas av utmattning.
en liten klenis är jag
förra veckan hade jag ont i kroppen så fort jag skrattade i flera dagar efteråt
lets see how it goes.

börjar inse hur liten den här stan är
det cyklar typ alltid förbi någon från förr.
jag är sämst på att kallprata så det är bra att folk cyklar förbi
så man precis hinner se när man är förbi

jag har börjat tänka på män från förr när jag går till jobbet.
som han den smala och spretet.
den smala hade jag kunnat tänka mig ta upp kontakten med,
spretet hade jag kunnat tänka mig att ligga med igen,,även om han betedde sig rätt skumt. nu bor han ju inte i svedala så det skulle bli lite knepigt
jag har fortfarande ingen aning om vad the cutie på jobbet heter. tror iofs att han snusar. det går så fetbort
men jag är så antiligga ändå för tillfället så det kvittar ju

kan det inte va helg nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0