7/9


jag väntar lite på att vinna mitt vad. att lilsis kompis ska outa sig som flata snart.
de var ju till & med på gayklubb. jag har halva inne

såg ett foto på en gammal klasskompis.
ibland önskar jag att aldrig hade kännt mig så obekväm och kvävd av små samhällen
att jag också hade köpt ett hus på landet varit vanlig, normal, enkel och haft ett stabilt förhållande
renoverat hus och allt hade varit så förbannat förutsägbart, men enkelt.
eller?

istället bor jag i stan.
jag har ångest och känner mig nere rätt ofta.
vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv
vette fan vad jag ska göra med känslor och dylikt.
jag är stressad och känner jämt att jag inte får något gjort.
att jag inte räcker till
men jag har mina vänner här.

jag glömmer ibland att det är såhär å blir lite förvånad när det jag blir sån igen.
kanske något slags postfylla-tomhet dunno, eller att jag inte äter eller går ut eller jaa
ähh. jag blir så less bara av att deppa.
måste lära mig att stressa ner. sluta planera sönder varje dag.
inte träffa folk för att jag ska..inte tänka på hur det slukar min tid som jag kunde fått något annat gjort på
för jag vill ju träffas.
ska hänga med ed på tisdag annars får det var rätt öppet.

hade besök av mina exsambos igår.
 det var fint men vi borde hunnit prata mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0