19/9

mitt nya jag är att vara lugn och behärskad.
med en trevlig och lugn telefonröst
vi får se hur länge det håller
ibland har jag lite att göra på jobbet men ändå inte tillräckligt lång tid för att fokusera på bloggandet.
så jag behöver slösurftips
jag kollar dn, aftonbladet, bloglines, naturligtvis  NSFW (=NotSafeForWork)bloggar inkluderat, xkcd, digg, jezebel, och på fuckbook händer aaaldrig något. inte ens någon att chatta med.
jag behöver mer. kommer bli helt uttråkad snart.
så kom igen..bra slösrurfingsställen?
ska man kanske bli en Spraydejt tönt bara för att?
det här med NSFW alltså. var och varannan blogg är ju det nu och det visas tuttar och hittade jag kukbild  i en annan vanligtvis safe blogg. det är rubriker som handlar om oralsex, kön, ligg osv. så vissa har jag slutat läsa på jobbet (btw vart tog needy girl vägen??). eller så sitter jag beredd på att fort klicka mig vidare, för jag kan ju egentligen inte låta bli att kika.
älskade mitt gamla jobb där jag hade eget rum och kunde surfa runt i princip helt ostört.

jag har fått upp hyllan! omg.
nu ska jag bara fixa resten i läggan också..någongång..öhh

skittrött. och ikväll var egentligen den enda kvällen jag var tvungen att lägga mig i tid eftersom jag ska på intervju imorn klockan 7.30. yay.

imorgon ska jag hänga med j och kolla "vad hände sen med klass 9a"
jag saknar inte tv alls. jag har min älskade mac och svt play nu tankar jag six feet under så nu är nästa vecka räddad.

 klurar jag lite på om jag ska käka piller igen. orkar inte med och vara helt humörssvängig
det är sån waste att gå runt och ägna så mycket tid och energi till att känna sig nere.
inte ha lust att äta eller ligga
vi får se
nu ska jag banne mig sova

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0