10/2

man kanske skulle leva på gröt resten av månaden och lära sig att inte spendera så mycket
jag är otålig på mina hårvårdsprodukter, brände 800pix häromdan. komsi..nu!

och så snokar hon på mig igen
hon från englandstiden
men jag tänker inte henne längre och varför hon slutade vara vän med mig pga att hennes flickvän inte kunde med att vi var vänner
jag tänker mer på folk som matchar/-at mina destruktiva sidor och tänker..men vi kan ju kanske vara vänner fortfarande ändåå
nee..jag tror inte det va. dont go there
det är att be om att ta skit.
men han förstååår mig
bullshit..skärp dig
oki


jag får märkliga och rätt roliga erbjudanden som jag inte kan ta på allvar.
det gör mina dagar mindre tråkiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0