1/2 destroy everyting you touch

kom precis hem efter att ha sett mammut
det var bra, lagom.
inget jättetriggande.
oväntat med mycket ladytron.

det är få filmer som som är triggande nuförtiden.
jag är en sucker för feelbadfilmer.
typ monster och sånt därnt.
som man får ont i magen av, så det känns ordentligt
det ska kännas ordentligt

mina axlar är spända och gör ont
helgen var varit skön. tid att göra ingenting med frugan
långa skogsrundor med hund.
middag med mammi och pappi.
inga krav och ingen stress.
vi har kommit ur vår fixaläggaapati lite, det börjar så smått bli mysigare här.

och så är man tillbaks i stan, premenstruell, spänd och både hon och jag tickar igång på småsaker som vi egentligen borde skita i.
tick tack
det är totalt onödigt men vi halkar dit. och hur fan låter man bli overthinking.
man kommer tillbaka till stan och inser att inget av intresse har hänt
klubben har varit tråkig, människorna fula och ingen har fått ligga.
det känns så dumt att ens försöka det där.
det är fortfarande stillastående alla är fortfande lika tråkiga och det gnälls i en blogg om att det är jobbigt att inte få ligga på en månad och man bara doooh
skärp er
och så fortsätter man läsa bloggar där skribenterna är rätt störiga för man är uttråkad och inte gör något vettigt med tiden
när jag slutar ha bordepluggapressen över mig så ska jag läsa.
fuck facebook och läsa. läsa böcker som man fastnar så mycket i att man glömmer att äta
sånt ska jag läsa.
nu ska jag gå och sova med min fruga.


och vi drömmer om den fabulösa lukten, ett stort varmt hästhuvud och hästryggen och åh
vi borde verkligen ta tag i det där älsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0