13/2


jepp så då var man back in oschlo
det är snö snö och snö här. sol också för den delen, inte för att jag släpat mig ut än men ändå
jag tappar ju hår som en wannabecancersjuk. får sitta och plocka i sängen
det är ett jävla antiklimax att bli stoppad i tullen i halden klockan 4 en morgon., tur att jag inte smugglade
jo, rosa fulbubbel, men det är lagligt.
fick ett skumt meddelande på telefonen. mina snyggtallrikar har kommit och jag ska hämta ut dem i en jävla grönsaksaffär i stan..jag fattar nada..varför ska jag inte hämta ut dem på hemköp som med allt annat?

cam försöker mobba mig och säga att jag är en toffel bara för att jag är här alla hjärtans dag (hallå, sen när blev jag den typen)
i den här stan har de en reklamaffish som syns överallt på stan. det är en reklam för oslo city (galleria)
det står "happy valentines day" och sen är det en vibrator på bilden. det är så man firar valentines day i det här landet tydligen
me like. bort med puttenuttet och in med smutset
här ska det firas;)  som vi alltid gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0