1/3 I just dont know what to do with myself


jag hade inte tänkt blogga förrän jag skärpt mig och inte bara kommer med gnäll, men vafan
jag är inne i en period med cp-humör. hormornrejvet, som frugan brukar kalla det
är väl uppe i typ 2 veckor lång pms nu.
jag är inte vidare trevlig att umgås med elak, irriterad, introvert och emo
inte ens ligga hjälper någon längre period.
gnäller, tjurar och lipar om vart annat.
så jag tar en lugn helg. sitter i läggan och försöker bli snäll
det är nog bra och ha lite me-time. tveksamt att jag kommer plugga
måste städa, här ser ut som fan.
måste skärpa till mig innan jag skapar något onödigt drama ur ren tristess och frustration.
jag hade så inte pallat dejta mig själv.
nu ska jag kolla på olle ljungström-programmet, äta och sen däcka.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0