23/1

det var någon som googlade på "kåta tjejer på hästrygg" och kom hit. LOL..
fann du det du sökte?

jobbet vill ha besked om semesterönskningar innan den 1mars. hur fan ska man veta redan nu snart när man vill va ledig? det är ju en halv evighet till sommaren.
och jag vet ju inte ens om jag kommer få jobba ända fram tills dess, det är lite för lugnt nu.
jag vill ha kvar mitt jöbb till sommaren. inte för att mitt jobb är spännande men jag vill ha en betald semester en gång i mitt liv..pls

jag tycker det är guligt att när islännigarna demonstrerar så kastar de ägg och snöbollar mot statsministern och skor och toarullar mot regeringsbyggnaden.
naw. hur ska de gå till väga om de gör revolution..mula statsministern kanske? bara yay, regeringen är störtad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0