25/1

jävla skitdag har det varit.
det började igår där på natten när jag slutade orka försöka ta för mig och höll käften såg köerna till klubbarna, kände att jag inte orkade försöka fixa mig ett tröstligg och gick hem istället.
ångest och saker jag förstorar och så galopperar tankarna iväg, jag får hög puls och klumpen i magen.
de där gångerna då känslor inte egentligen är logiska utan mest påhittat men man kan inte stoppa det, klarar inte bryta tankemönstret.
bästisen är den enda jag kan confessa för, allt det där självföraktet och allt man skäms för att man känner. hur långt man kan gå, hur lågt, nojor och needyness
sen tog växjö med mig på träning och det var det bästa jag gjorde idag. rensa huvudet och svettas
jag är astrött och har inte hunnit plugga men det är ok och det är lugnt nu.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0