27/1

me having träningvärk efter skivstång igår.
tur att jag har vänner som vill ha med mig och träna så jag får tummen ur röven litegrann iallafall
jag är trött. lillsis bor här tillfälligt och jag sov inte bra inatt.

ilandsproblemet är när folk tänker dyka upp utan telling me. det stör mig en del och passar inte alls ett planeringfreak. jag tänker ut så mycket saker i förväg, hur det ska vara och bli och sådär. rätt menlöst egentligen men det stör när det rubbas.
det här är nog den sämsta helgen man kan hälsa på eftersom jag har massa systerstuff här och syster. plus att jag åker bort på fredag. jag hade ju kunnat planera mer tid om jag hade vetat. ilandsproblem som sagt. jaja, radarparet kommer hit och vi ska leka tills jag drar. jag lägger mig tjurighet åt sidan och tycker mest det är tråkigt att vi inte kan ses ordentligt när det ääntligen är tillbaka
det blir fina grejer
och jag längtar tills jag och frugan drar ut på landet och tar en lugn helg med hunden, familjen och skogen.

jag somnar snart här..zzzz.

när jag har den här tröjan tänker jag att jag måste ta tag i min fågeltattu. kanske i vår. kanske i höst.
frågan är om jag ska göra den på foten, benet eller kanske ryggen..hmm



Kommentarer
Postat av: j

alltså min träningsvärk är bad, jag kan knapt gå och sätta mig ner är ett helsike, som en pensionär ska gå på toa.

2009-01-28 @ 08:46:20
URL: http://www.jonnaellen.blogspot.com
Postat av: tjeck

we have to do it again someday!

2009-01-29 @ 00:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0