9/1



jaha. då har man snart tappat rösten. imorgon så ska jag stanna hemma från jobb eftersom jag snackar med folk hela dagarna. idag försökte jag kommunicera med danskar med min pip/målbrottsröst. it wasn't easy
snyggbruden bjöd mig på vintillställning imorgon men jag har inte lust att åka dit ut jag har inte lust att träffa nya människor och jag kan ändå inte prata med dem
jonnis, you have to do the talking imorn. jag kan viska lite ibland.

btw snart ber jag ed pimpa min blogg alt byter till kanske wordpress alt en kombo. så AL, är du nöjd med WP?

Kommentarer
Postat av: analt läckage

Yep, mycket lättare o mer överskådligt än blogg.se. Så slipper man reklamen, den höll på att driva mig till vansinne.

Byt, byt, byt!

2009-01-10 @ 20:16:23
URL: http://www.analtlackage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0