3/3 menshandla

är att köpa tamponger och en delicatoboll med sig hem.

jag saknar england och glen som fan idag. när ska resten av glen ta sitt förnuft till fånga och flytta till södra svedala?

min blogg var mycket roligare på den tiden. fota konstiga varor på tesco osv.  jag läser det där gamla och blir påmind om männen från den tiden..och allt annat. stalkern,hamburgarkillen, husband, marlon brandon, vakten som stötte på mig osv. djn som kom och hälsade på. adhd och han den där skotten från london som jag hånglade upp på arc, som ville följa mig hem och sa till mig att " i knew you were that kind of person that hates people" bara..naw. och jag mobbade honom precis som jag brukar göra med folk jag hittar lite här och var.
jag har typ glömt hälften av vad som hände back then.
eller the sms av hamburgarkillen som jag fick när jag gick hem med husband veckan efter jag träffat hamburgarkillen.
"hi x.. i didnt know it was a race, hope you have fun having sex with him" best ever. och få det precis när man kommit hem til husband lix, han fick naturligtvis läsa.
det hände lite mer i mitt liv då
mr fraud, zoeball, duvorna, balkongen, billys, fittmoe, bögens snygga pojkvän, snide, snakebites, små indiepojkar osvosv. åhhh
kan vi åka och tokhandla i london snart gals?

nu gör jag typ ingenting på vardagarna inte de jävla tavlorna får jag upp ens
skärpning!

frugan är hemma och det är skönt. jag är på g igen även om jag inte gjort något vettigt alls varken igår eller idag.
det blev ett jävligt onödigt slut på den här kvällen.. men det löser sig nog. sorry love.

nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer aldrig sluta sakna glen. fan vad fint det var.



/ A

2009-09-09 @ 22:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0