5/3


jag börjar halka efter lite och bli trött men idag tog jag iallafall i en sak som har tagit forever.
när jag för en gång skull hittat ett tyg som jag och frugan peppat rätt mycket på att ha som gardiner  och tar jag mig äntligen ut till ikea och de har slutat sälja det jävla tyget i den färgen vi ville ha.  även om de säljer kuddöverdrag med samma tyg
gud pissar på mig!
förhoppningsvis kan mammi fixa det till mig snart på ikeat back home

min bardomsbästis mammi är lite speciell hon kan vara fräck och hon säger alltid rätt ut vad hon tycker hon har frågat mig både om jag har anorexi och om jag "inte behöver gå till en psykolog" och sånt därnt
men jag gillar henne
det finns dock gränser.  när någon föreslagit att vi skulle bli fuckfacevänner så kände jag att näää..nää, inte ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0