8/3

firar vi med att tvätta.  snart ska jag orka baka och städa också..snart sa jag!
helgen har varit fin och konstig
det är uppställt och det stör mig.
det här emohemmet
det där oroshjärtat.
när ska man lära sig att stoppa det där onödiga ältandet där man bara hittar på saker i sitt huvud.
slösöndagar som alltid känns bortslösade och idag kanske kanske jag gör något som jag skulle.
på riktigt.

vissa dagar pallar man inte och vill bara strunta i det
vissa dagar känns det faktiskt inte värt det och man vill bara maniskt hålla sig borta från situationer som har potential att bli jobbiga.
jag måste lära mig tänka på annat, på ett annat sätt.


mammi har fixat ikeatyget. yay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0