20/1 kom så får du hårt godis

helgen var fin och sådär. jag skulle kunna vänja mig vid en stor säng, roomservice och hotellfrukost.
jag har berättat för mammi vem jag var där med och att jag knullar min hyresvärd (nä, inte direkt men jag har sagt att vi träffas och sen får hon tolka det som hon vill)


jag är så trött. trött på att ha tummen i röven, att aldrig komma igång att aldrig riktigt triggas att jag inte känner mig särskilt ledsen eller berörd. det känns inte så mycket som det brukar och jag är trött.
sover för lite, går hem och frugan har lagat mat, vi kollar serie och sen däckar jag och sover för länge..vaknar och gör i princip ingenting. för trött för att få ångest har bara dåligt samvete.
jag måste bryta mina dåliga vanor. jag vill göra saker, träffa folk och inte bara slösurfa, jag vill läsa böcker och längta stort, ha framtidplaner och sådär. i vår ska jag och frugan till amsterdam har vi tänkt, jag vill va där nu.
jag känner mig periodvis så jävla avstängd, som att jag bara går på halvfart ibland ännu mindre.
men jag har börjat kolla upp utbildningen jag vill läsa, ska snart börja plugga till högskoleprovet .
imorgon kommer j till stan och vi ska simma. jag ska fan börja träna på riktigt, kanske till och med bli fixerad vid det.
jag behöver mer
jag vill ha en käftsmäll och nya människor jag fastnar för .jag vill inte bara längta tillbaka. trött på det med.
jag är nöjd med en del men mest vantris jag med hur min tillvaro ser ut, hur jag låtit det bli. hur lite den innehåller nuförtiden.

mm, så det första jag tänker börja med är internetförbud en gång i veckan. dock inte på jobbet, det funkar inte där.
jag ska sluta spendera all min tid med min mac. lite mindre online lite mer irl


ja, jag har också börjat med polaroidprogram..skjut mig.
det är från den här kvällen
då det var sommarvarmt och vi drack drinkar med färska jordgubbar i.



omg, jag outar mig
jag är trött på hur hemliga alla ska vara på sina bloggar så jag kanske till och med slutar med det,, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0